2015年8月31日 星期一

〔麵包〕餐肉包

差不多有半年沒跟午餐肉打交道, 始終它高脂高鈉, 不宜常吃。 不過沒見它一段日子, 我又想起它。 人就是犯賤?

來個港式風味午餐肉包, 用的依然是低溫發酵法。 麵包軟熟, 只嫌午餐肉略鹹。 平時愛甜麵包的專員都一口氣吃了兩個。




同場加映, 專員飛佛椰撻, 有大有小, 適隨專便。 


21 則留言:

  1. 香港人現在很喜歡用午餐肉打邊爐啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有位朋友大愛, 仲要用三花辣味

      刪除
  2. 午餐肉鹹呀,開一罐我要分16件,先冇咁鹹

    回覆刪除
  3. 加D蔥花仲正.
    椰撻我都好似未食過多過3隻XXD

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實我都想問呢個問題,法國人鐘意食午餐肉嗎?

      刪除
    2. 罐面寫 jambon 火腿, 食落似火腿午餐肉味, 專員最多食1-2塊, 專員媽以前會煎香放沙律, 我估佢有市場, 都見到佢時有係超市出現

      刪除
  5. 午餐肉我買德國本地貨, 唔太咸. 餐肉飽真係好香好食.
    椰撻我未做過, 難做嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度午餐肉只有三花
      初時整椰撻, 難度在於將餅皮入模 (我整嘅係曲奇皮), 同埋控制火力, 搵過好多食譜, 先搵到個滿意

      刪除
  6. 椰撻你自己整?!!會否好難做呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 椰撻自家做架, 呢度無呢家野嘛
      初時整椰撻, 難度在於將餅皮入模 (我整嘅係曲奇皮), 同埋控制火力, 搵過好多食譜, 先搵到個滿意

      刪除
  7. 椰撻吸引,可惜我地得兩口,整都係送人。

    回覆刪除
  8. 你呢間私家餅店,有個忠粉就得啦!
    椰撻我鍾意嘅,不過食一件夠囉,雪糕撻呢我可以三件,哈哈!

    回覆刪除