2015年8月7日 星期五

Time flies

MI5 上映之際, 大家會想起靚佬湯第一部職業特工隊裡的 Emmanuelle Béart 嗎?

互聯網圖片

我剛巧看了她的八十年代時期的電影 Premiers Désirs。  這電影其實不談也罷, 沒甚劇情, 就是人們說的唯美電影吧 (忽然想起楊凡)。 三位女主角包括 Emmanuelle Béart 看來還只是十多二十歲吧, 三人都有裸露鏡頭。 我也是第一次看她帶著青澀的模樣。 不知是不是年代久遠, 還是我老眼昏花, 整套電影都是處於「模糊」狀態。

互聯網圖片
因為她的 Mission Impossible 時在電影台時有重播, 所以我對她的印象總停留在那時候的她。 

直到今年, 看到她出席 Festival de Cannes 的照片...... 可能金髮不大適合她啦。 

互聯網圖片

明白時間是最大的不可抗力, 但當擺在眼前時, 又使人不禁嘆一口氣。  

所以呢......我已經不再翻我的相簿, 免得傷心過度。 (。•́︿•̀。)
 

12 則留言:

  1. 其實佢打扮都有影響...歲月催人

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要自然, 有時濃妝豔抹, 反而適得其反

      刪除
  2. 再先進既科技都暫時難以跟歲月抗衡, 但我相信以後總會可以因改變基因令人容顏不老.到時你再影過~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 年老呢回事, 好正常, 最緊要自然
      不過睇番以前D相, 只有嘆時間過得真快

      刪除
  3. 人總會老,係正常事,呢嘢我冇乜在意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係正常事, 不過我希望我能 aging gracefully

      刪除
  4. Sophie Marceau係咪算叫做keep得好最好果個?年紀係咪差不多?
    Juliette Binoche都係年過半百,但感覺個樣好似自然啲,望落令人舒服...
    Julie Delpy雖然都係十年人事幾翻新,不過感覺上都係自然美

    回覆刪除
    回覆
    1. Sophie Marceau 應該後生 Emmanuelle Béart 幾年啦, 佢真係保養得好好
      Juliette Binoche & Julie Delpy 年長得來都自然, Isabelle Adjani 都六十歲啦, 雖然肥左, 但都無點走樣, 都好難得

      刪除