2015年8月6日 星期四

開枝散葉

還記得我家無緣無故多了一株番茜嗎?  零打理之下,   它居然開枝散葉, 長得也頗壯健呢。

 

我家的番茄終於有收成......一顆而已。 

 

不過番茄都陸續結果, 看來下個月的收成應該有不少吧。 _/\_


辣椒也有果實啦。 



當然還有羅勒啦, 專員吩咐我不要隨便觸摸, 因為它已開花, 準備結籽。  種子掉在地上, 又會繼續繁洐。


不得不提有位貴賓來了我家花園。 這位 Kiki 是鄰居的愛貓, 之前給車撞倒, 半邊臉腫了, 舌頭也伸了出來。 經過幾個月的料理,她又回復以前的模樣了。 




19 則留言:

  1. 收成真唔錯!
    自種番茄好有茄味,我試過盆栽熟到自己跌落,你有咁多超開心,加埋蘿勒,再加幾片mozzarella,開餐.
    好多鄰居毛孩來你度喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我再收成, 試下呢個食法
      我屋企都喵星人好有吸引力架 ^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 專員架, 佢養左好耐, 佢之前有五隻, 而家得番四隻, 一隻唔知去左邊 T-T

      刪除
  3. 我見到有龜呀!見到收成就開心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員養架, 之前有5隻, 一隻唔見左, 而家得番4隻

      刪除
  4. 個番茄叫做'帶娣',跟住有好多茄弟妹陸續來啦!

    回覆刪除
  5. 舌頭也伸了出來>>鄰居肉痛c

    回覆刪除
  6. 會唔會留羅勒籽出年種?

    回覆刪除
  7. 如果羅勒籽可以隨地繁洐就方便囉,我地果D就未試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人咁講, 我咁聽啦 XD
      如果得呢, 我再俾大家睇

      刪除
  8. 所以放養貓,會有好多意外發生,慘慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 放養係有風險, 呢度D貓貓太愛自由

      刪除
  9. 無心插柳柳成陰^^
    咁隻龜係咪都係鄰居爬過來架呢?

    回覆刪除