2015年8月24日 星期一

Petits pains au fromage blanc

家中有盒 Fromage blanc 快到期, 我就趕快用來做麵包。 是次主角是 Fromage blanc 和燕麥, 配以用低溫發酵方法。專員一看到麵包的造型, 就說是小雲的心頭好 Mr-poop, 大煞風景。


麵包柔軟, 吃起來味道像鹹豬仔包, 又帶點穀物包的影子。 麵包配搭沙律和蕃茄湯就是我的簡單午餐。 







20 則留言:

  1. 發酵時都有小小似小雲既玩具^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就係話佢鐘意拮個D囉 (;`O´)o

      刪除
  2. 我又唔覺佢似Mr poop喎!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有時佢見我食麥皮, 問係咪 vomit (;`O´)o

      刪除
  4. 回覆
    1. 起初想試下唔落 dressing, 最後都要落小小

      刪除
  5. 專員有無食? 佢食時, 你問佢食緊乜?......pooppoop哈哈哈哈

    回覆刪除
  6. 專員竟然連小雲心頭好都識咁勁嘅?!
    我覺得個製成品唔似丫

    回覆刪除
    回覆
    1. Dr Slump 係呢度有播過嘛
      你真識貨 ╰(・∇・╰)

      刪除
  7. 回覆
    1. 有時佢見我食麥皮, 問係咪 vomit (;`O´)o

      刪除
  8. 你有冇打算下次整得更加神似dXXD

    回覆刪除
  9. 你的午餐很吸引!我下一份工附近甚少食肆,我又沒精神每天煮飯。有想過帶三文治或沙律(但到冬天時又不想lunch凍冰冰,hm...)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬天我都唔想食凍野, 如果要帶野返公司叮, 都好頭痕

      刪除