2015年8月18日 星期二

Le Very Parfait

前陣子天氣還熱時, 在二手市場走了一圈, 我跟專員已經出汗。 不過同時給了我們藉口到麥叔叔一試 Le Very Parfait。 

Le Very Parfait 有三種口味: 士多啤梨、朱古力跟焦糖。 我選了朱古力, 專員就選了焦糖。  這個新產品其實就是雪糕新地再加上crème chantilly。 



吃時超滿足, 吃後會後悔。 ヾ(*´∀`*)ノ  因為一杯 Le Very Parfait 就有五百卡路里, 是 Junk Food 的表表者, 試過一次就夠了。   


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 我呢度中午先至廿幾度, 涼快好多

      刪除
  2. 我好少食雪糕,有忌廉更加唔食~

    回覆刪除
  3. 好大杯,冇欺騙食客喎

    回覆刪除
  4. 歐洲人很愛cream, 食雪糕, 蛋糕, 飲杯朱古力, 凍咖啡, 全部加舊cream, 煮食又用cream. 甜甜地嘅cream 又確係好味, 不過, 我盡量都走cream架喇, 唔想食上癮呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 專員個老友仲可以成枝唧入口, 好嚇人

      刪除
  5. 有時同個女去行街,都會買一杯share食

    回覆刪除
  6. 我家中一年祇買一次雪榚和汽水,今年汽水配額已用,雪糕尚未 ^_^

    回覆刪除
  7. 食完返屋企同狗哥跑返廿個圈應該可以消耗到XXD

    回覆刪除
  8. 麥記d雪糕用料超恐怖,我唔會食

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好嚇我, 我以前有時都會食新地筒

      刪除