2015年8月3日 星期一

懶人晚餐 ~~ Tortilla Wrap

怠惰症又發作, 不想開火煮食, Tortilla Wrap 跟蕃茄沙律當晚餐就適合不過。 

洋蔥、沙律菜、芝士和火腿包在墨西哥薄餅, 在捲好的薄餅上塗上一層薄薄的橄欖油, 放上小烤爐烤熱就可以。 不消半小時就攪定, 實為懶人之選。  


28 則留言:

  1. 唔講都唔知係懶人餐,賣相靚有水準^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同某人講, 咁快可以整起, 不如整架餐車賣呢 ^^

      刪除
  2. 賣飛佛^^
    整2個俾我, 落重芝士!!!

    回覆刪除
  3. 簡簡單單都咁正,你的廚藝都好勁呀!我自己煮野食就唔點啦,正一煮食白痴!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D麼藝都係初級班, 好多 bloggers 都係高手, 我呢D小兒科呢 ^^

      刪除
  4. 有冇得走芝士?我都想食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以走芝士, 自己鐘意放咩就咩 ^^

      刪除
  5. 放上小烤爐烤都唔係懶吖.

    回覆刪除
  6. 妳真有要求麻,咁就喺懶※※※
    我地喺杯麵搞掂.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我一個人食, 都會煮個麵架

      刪除
  7. 妳真有要求麻,咁就喺懶※※※
    我地喺杯麵搞掂.....

    回覆刪除
  8. 呢個我都鍾意整, 快靚正, 又洗少好多嘢, 夠環保 :) 哈哈 :)

    回覆刪除
  9. 入秋後天氣係咪涼返啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋晚落完大雨, 涼番好多, 之前個日, 熱到呢.....

      刪除
  10. 回覆
    1. 唔駛攪咁多野, 啱哂我呢D懶人 ^^

      刪除
  11. 梗係忙讀書啦!懶煮飯懶得有道理囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無咁勤力, 係呢幾日無咩動力啫

      刪除