2015年8月4日 星期二

讀書好

我和專員在剛過去的星期天又去了逛二手市場, 而我就買了幾本二手書回來。 

Guillaume Musso 跟 Marc Levy 都是暢銷作家。 鄰居之前給我看過 Guillaume Musso 的 Central Park, 文字簡單易明 (當然我仍有需要查字典  ̄▽ ̄  ), 句子結構不複雜, (專員說因為小說以女性讀者為主<( ̄ ﹌  ̄)> ), 因此令我想看他們所寫的小說。 老實說, 我很怕看那些故作高深, 看了十多遍都不明所以的小說。


雖然有攤位擺著鄰居年輕太太心頭好 Fifty Shades of Grey 的三部曲, 我卻興趣缺缺。

18 則留言:

  1. 本五十道我好唔喜歡, 仲要個中譯本差到無朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我提唔起興趣睇呢本小說

      刪除
  2. 睇得明已經好勁架喇~~比著我就ZZZZZzzzzz.....
    ^,^

    回覆刪除
  3. Fifty Shades of Grey 本書很精彩,好過部電影好多,值得睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄰居嘅心頭好, 不過我唔知點解又無咩興趣

      刪除
  4. 回覆
    1. 睇下係邊度買啦, 如果一般街坊價呢, 平裝就0.5歐, 精裝就1歐本

      刪除
  5. 好看的小說其實不一定要賣弄高深文學技巧

    回覆刪除
    回覆
    1. 文字用來溝通嘛
      我好怕睇D賣弄文筆, 睇完都唔知講咩, 包括同事 email
      有D人好鐘意將其實兩句就已經可以講完嘅, 寫到複雜到好似寫論文, 就似耍劍得花招, 無內功咁啦... XD

      刪除
  6. 睇到好輕鬆投入既就係好書啦.

    回覆刪除
  7. 用字艱深嘅小說我冇興趣睇。

    回覆刪除