2015年8月14日 星期五

求其炒麵

有天逛超市 Lidl, 原來它正在推銷亞洲食品, 有春卷、急凍炒飯、醬料等。 最後我只買了一包炒麵而已。 我之前沒試過 Vitasia 這牌子, 那就抱著一試無妨的心態買一包回家去。



我做的炒麵很隨意, 材料也只是雪櫃有什麼就是什麼啦, 是清雪櫃的良方。 不過我的炒麵調味料少不了老抽、糖跟辣椒粉。  

輕輕鬆鬆, 一人一碟的快速晚餐登場。 



19 則留言:

  1. delicious...你調得好味啦. 但個麵本身ok嗎? 如果ok, 唔駛專程去亞超買炒麵.

    回覆刪除
  2. 隻麵ok架,亦唔貴,我都買過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會鐘意蛋味多D, 不過以呢個價錢, 可以入貨 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 我略嫌佢蛋味唔夠
      如果你唔介意 Made in China, 以呢個價錢 (1歐), 都可以買來試下

      刪除
  4. Lidl時不時都有亞洲食品推銷. 我買過呢個牌子嘅冷凍點心(唔係急凍),都OK,止吓癮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢試超市點心, 因為試過一次想止癮, 中伏了
      王子推介, 我下次見到買來試下

      刪除
  5. 回覆
    1. 超市都見過豉油, 有萬字添架, 不過細細支都唔算平
      不過我D鄰居唔知有生抽、老抽架, 只知 soya sauce

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢又OK喎, 佢幾接受亞洲食品, 除左雞腳同燒魷魚 XD

      刪除
  7. 求其炒麵,即係快手快腳囉!俾個叻你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 我以唔好攪咁多野為原則, 可以洗少隻碗嘛 XD

      刪除