2015年8月25日 星期二

沙沙的雨

老家有「不能避雨亭」, 我家就有「可以避雨紙箱」。

少爺和 Rouquin 平時不能安靜共處, 總是你追我逐, 唯有雨水把他們拉近。 可惜他們不會唱

Ooh... 沙沙的雨裡有我
   聽你再笑我未及舊時傻
   Ooh... 沙沙的雨撲你我
   當天想再過 你知道麼





20 則留言:

  1. 你換個膠箱等佢地有個豪華避兩箱^^

    回覆刪除
  2. 應設個橫楄,叫「喜雨亭」,或「聽雨閣」。

    回覆刪除
  3. 有共同敵人雨水,休戰

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 「落咁大雨都唔入屋?」X3

      刪除
    2. 因為我地出左去, 返黎一開門就見到佢地避緊雨, 少爺一見開門, 雨細D, 就即係入屋, Rouquin 膽小鬼就寧願留係箱

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為我地出左去, 返黎一開門就見到佢地避緊雨, 少爺一見開門, 雨細D, 就即係入屋, Rouquin 膽小鬼就寧願留係箱

      刪除
  6. plastic cover may be more durable

    回覆刪除