2015年8月10日 星期一

Charlot

原來我鄰居給少爺起了個昵稱: Charlot。 Charlot 即 Charlie Chaplin 的著名角色 The Tramp。 



這位 Charlot 少爺昨天上午露面之後, 就沒再出現。 他平時六點左右就會回來吃晚餐, 居然到了七點仍不見他的蹤影, 我還找了好幾次, 都找不到, 擔心得不得了。 終於到了九點多, 他就施施然回來, 吃飽了, 就頭也不回要出門打獵去。 我只嘆一句: 我本將心照明月...... ~(>_<~)

至於 Rouquin, 就不用我費心, 他總會在附近逛逛、又或是睡午覺。 




少爺跟 Rouquin 完全可以表達出田二少某一名句。 是為行為藝術?   

 



22 則留言:

  1. 真係好有Chaplin既神韻, 所以行為都一樣難捉摸, 你由佢地啦.

    回覆刪除
  2. 奈何明月照溝渠..唉!佢真係冇心肝.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最嗲我, 就係想食嘅時候, 好現實 T-T

      刪除
  3. 回覆
    1. 前排先至播佢D電影, 我都係咁睇左佢套大獨裁者

      刪除
  4. 回覆
    1. 專員有位朋友專叫佢 Adolf, 激C我

      刪除
  5. 餵過流浪貓,無次唔見佢哋都會擔心的

    回覆刪除
  6. 保留返少少求生本能唔駛完全靠晒主人飯來張口,都幾好丫^^

    回覆刪除
  7. 真係好有性格,你急佢唔急,,,,,,嘿嘿

    回覆刪除
  8. 貓頭可以自由行真好,不會餓親

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地一餓會喵喵叫, 好似叫我自己識做好喎

      刪除