2014年2月12日 星期三

沒上網的一天

我昨天下午去了法蘭西勞工處 Pôle emploi 跟我的 Counselor 見面, 談談如何找工作和怎樣準備履歷表。 我的 Counselor 很友善, 給了不少意見, 還約定了下次會面時間, 看進度如何。

回到家裡, 我就發現沒了互聯網服務, 連帶固網電話也掛掉了。 :-(    直到現在, 我才可以上網, 沒料到一看即時新聞, 就看到李小姐給商台辭退了。

雖然我有時不大同意李小姐的意見, 但沒想到現在香港連這聲音都沒了。 只是短短十多年, 我自小成長的地方不斷改變, 變得不再是我認識的她了。 我成長中, 沒人常常說什麼和諧和包容, 但看來比現在還多點人情味。 那時報紙各有立場, 也各自有生存的空間, 現在又是怎樣呢?  由東方之珠到亞洲國際都會, 香港還有什麼呢?

還記得天與地的對白嗎?

和諧唔係一百個人講同一說話,和諧係一百個人有一百句唔同說話之餘,又互相尊重。
 
 



8 則留言:

  1. 容納唔到其他意見就唔係和諧

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算唔同意見, 都應該有權發聲, 但係而家香港好似無哂理性討論, 一有唔同意見, 就只有抹黑謾罵, 唉

      刪除
  2. 我覺得個社會無力感重咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多野都好似唔受控制咁, 你做乜野都好似無用咁, 見到咁有時都只有嘆氣

      刪除
  3. 我近年聽D100, 我又係不完全認同所有觀點,但各主持都有獨特見解。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽D100, 我一樣唔會同意佢地既一D意見, 我覺得人最緊要有自己獨立思考, 如果大家唔同意見, 係咪應該用道理說服對方呢

      刪除
  4. 我冇聽過李小姐嘅節目,佢被飛嘅原因係言論出問題定係態度出問題呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 李小姐既風格, 唔係人人鐘意, 都有佢既預設立場, 不過商台今次處理得非常差, 唔俾人返去執野, 其實真係幾粗暴呀, 陳生既言論又......攪到個電台形象差哂

      刪除