2014年2月20日 星期四

碟頭飯

天生懶骨頭的我最喜歡做碟頭飯。 粟米肉粒、鮮茄肉醬, 我都喜歡。 常開夜班的日子, 我就最愛吃高脂高熱量的餐肉蛋飯。 工作得極疲累時, 吃個熱騰騰的碟頭飯, 像是給充了電般啦。

家中有五花肉, 本想試做紅燒肉, 後來想起數字排骨, 吃起來酸酸甜甜的, 應該頗合老外的口味, 所以就用數字排骨的方法來煮五花肉。


有菜有肉有飯, 最重要是飯後洗碗, 可以少洗幾個盤子, 那才是我喜歡做碟頭飯的主因。


16 則留言:

  1. 我都最愛碟頭飯, 雅虎年代都開過一個分類寫依樣野. 鍾意係因為方便睇書, 最好可以煮用湯匙便可以吃的餸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以粟米肉粒呢D就方便, 我返工時, 仲一邊食一邊做

      刪除
  2. J先生like唔like五花肉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又OK喎, 我無落油, 直接白鑊煎

      刪除
  3. 跟你一樣,我們都是碟頭飯為主,今晚食了冬菇炒瘦肉飯,大豆最愛腸蛋飯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意腸蛋飯架, 最緊要有豉油汁

      刪除
  4. 有時懶得set 枱都會整碟頭飯, 一人一碟當埋TV dinner :P

    回覆刪除
  5. no time to eat
    extremely busy
    only 15m for lunch during these days

    回覆刪除
    回覆
    1. 又日日做到無停手? 點都要注意下身體, 健康最緊要 Take care

      刪除
  6. 我個仔入咗大學後得番我哋兩老食飯,就好多時都係碟頭飯喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便嘛, 我都佩服人家可以日日整三餸一湯, 白飯任裝架

      刪除