2014年2月17日 星期一

Vanessa Paradis 的新髮型

上星期, France 2 有個音樂頒獎典禮 Victoires de la Musique, 當晚我可沒看, 翌日新聞也有播放當中一些片段。 當我看到 Vanessa Paradis 領獎片段時, 她的髮型嚇了我一跳, 怎麼她變成了小丸子媽媽。 她是不是開罪了她的髮型師啦?


相片來自網絡
她當晚演唱片段

反而 J 先生說擔心她的健康, 說她太瘦, 又像戴了假髮, 不知是不是她身體出了毛病呢。


17 則留言:

  1. 我反而覺得唔似病,似減肥加狂操,佢對手臂肌肉好現呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢對手臂應該好有心機做 gym 得番黎, 比 Jennifer Lawrence 做射箭手有說服力 =D

      刪除
  2. 嘩! 搞乜呀佢個頭.......最鍾意佢既一部戲係La fille sur le pont, 唔經唔覺都十幾年咯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一眼見到都講左呢句呀, 前排我至係大賣場見到呢隻DVD, 不過我無買呀

      刪除
  3. 佢膊頭横影得佢瘦啫。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係咪做運動過左龍,好似有點似madonna個figure.....過瘦的程度跟張曼玉差不多

      刪除
    2. 過瘦顯得佢地老左D啦

      刪除
  5. 佢...係Johnny Depp個EX???唔多似既?

    回覆刪除
  6. 小丸子媽媽......., 下次我電髮要show你篇BLOG俾髮型睇. 其實, 我like啊.

    回覆刪除