2014年2月16日 星期日

小館子

鄰居一直都推介這家鄉村小館, 我們有天終於去了那兒吃午飯。

我們走進這家小館時, 差不多已經坐滿了人, 大多都是上了年紀的, 而我們看來應是最年輕的顧客了。 我們在等候領位時, 有位正在享用午餐的大叔跟我們說, 這裡沒人領位, 自己找位子坐下就可以了。 小館應是家庭式經營, 侍應是位有點年紀的太太, 她應該是老闆娘,  她很是友善。 而這裡點餐只有 plat du jour, 沒有 à la carte, 吃的也像是家庭料理, 不是我們在電視常看到以精緻出名的法式料理。  

午餐包括自助沙律, 主菜及甜品。 麵包當然少不了, 而且還是不停供應。 每人也不是只限一次 的去拿沙律, 而且種類也多。 我們點了 Kir 作 aperitif, 之後 J 先生還多點了一杯啤酒。

我們的主菜: J先生的 Dos de cabillaud à la sauce Diéppoise
我的 Steak Bavettee。醬汁是 sauce bercy。


飯後有芝士拼盤, 我本來也拍了照, 不知為何照片在家在看, 只有漆黑一片。

我們要了點品 Baba au rhum。 甜品下了不少酒, J先生笑說, 舌頭差點給灼傷了。 吃完之後, 我們也說會再來呢。


這裡的顧客看來都互相認識, 來吃午飯不只是為了填肚子, 也來聯誼一下。 坐在我們旁邊的兩夫婦也可以跟我們攀談起來, 一下鄉郊生活如何如何。這也是這裡的一種生活方式吧。




18 則留言:

  1. 回覆
    1. 完全唔拘束, 老板娘仲好好人, 我寧願去呢D地方食, 好過食D菜式又精緻, 但係其實俾錢食裝修既餐廳

      刪除
  2. 回覆
    1. 鄉下地方, 大家當左係個聚腳地, 呢食野既人大部分都互相認識架, 見佢地一邊食一邊傾, 都幾開心架

      刪除
  3. 家庭料理都幾似我呢度D本地菜咁款.

    回覆刪除
    回覆
    1. 家庭料理唔同去高級餐廳, 都係平實, 無花巧, 又好味, 唔係平時電視見到懶靚個D

      刪除
  4. 家庭菜係咪好有媽媽廚房既風味呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 似平時去佢地屋企, 佢地會煮既野呢

      刪除
  5. 我都很鍾意幫襯小店的,除了食物,服務也會很貼心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有大家唔會食到滾水淥腳, 可以慢慢食, 慢慢傾, 都幾開心架

      刪除
  6. 令我唸起我有一排都無去我家附近嘅一間小店,一樣係兩夫婦打理,睇吓聽日約唔約到朋友去先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D小店要多多支持, 我都唔想淨係得番連鎖食肆

      刪除
  7. 我喜歡食沙律麵包,任食啱我呀,不過無機會幫襯

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港食肆其實可以參考下, 呢D服務真係可以留到客架

      刪除
  8. 遊客都喜歡找地道嘢,所以很多餐館都以家庭菜招徠。而妳幫襯嘅呢間就真係如假包換嘅鄉間家庭菜館,啲菜色淨係睇相都好有homey feel哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間小店唔係賣弄花巧, 做既都係佢地既家庭菜, 家庭聚會時都會食到呢D架, 呢D小店真係值得支持

      刪除
  9. 回覆
    1. 香港一出左名, 業主仲唔加你租
      同時, 我都識D人去食野, 食物唔係主要, 仲要食氣氛裝修, 都係各取所需啦

      刪除