2014年2月4日 星期二

開工大吉

我跟人談起, 才知道農曆新年假期的第一個工作天是在年初五, 希望大家今天在公司不會是「年初四咁嘅樣」。 在此謹祝馬年開工大吉, 工作事事如意, 遠離是非小人。


不知道你們有沒有在公司參加過同事拜年團呢? 我就從沒參加過啦。 我一直都不是當親善大使的材料, 還要我對我不大喜歡的人笑盈盈, 說句恭喜發財, 我真的做不來。 不懂做人道理的我自然在職場路上走得不很順利。

還記得在一間聘有百多人的公司上班時, 一位靚太同事開工日走過來派紅包, 還要一副大少奶的模樣, 跟我說:「你跟我說二十句吉祥話, 我就給你紅包。」我就直接了當地回答:「我可想不到啦, 你給下一位吧。」 她就氣呼呼地走開。

又記得部門主管是個吝嗇男, 他在開工日有異能, 就是整天都不會走出房間, 連厠所也可以不上, 也不會跟大家說恭喜恭喜。 我的上司對我說, 只要主動進去他房間, 跟他說聲恭喜, 他就會給我紅包。 我立即搖頭說不。

見微知著, 我是個直來直往的人, 在職場不斷地跌跌撞撞, 後來學懂了, 明白工作不只是文件上的功夫, 還要對身邊的人下功夫, 倒不是說要做個虛偽的人, 但有時稍為掩飾一下真正的情緒, 對自己及身邊的同事也會好過一點。

20 則留言:

  1. 我都唔知初五先開工添.

    回覆刪除
  2. 做工有咩難?
    做人先難呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最難攪就係人情是非, 最要費心神都係佢啦

      刪除
  3. 大少奶嘅要求,似叫人扮乞兒多過祝福佢喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都唔想應酬佢, 利是呢家野出心既, 唔駛用咁既態度呢

      刪除
  4. 我佃舊年過吐咗初十四先返工, 我照派內是, 派得幾多吖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做小組長時, 都會俾開工利是我D組員架, 都唔太多, 不過有D同事可能真係家庭唯一經濟支柱, 公司又多人要派既話, 佢都幾傷下

      刪除
  5. if you read some NLP books, you will know more about how to behave/ perform in workplace :)

    回覆刪除
  6. 哈哈...妳D同事咁搞笑既?真係乜野人都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩個已經唔係最經典, 最經典嘅係....我真係收過紅紙一張, 如果你想知, 我就寫啦 hehe

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都懶得理呢D巴閉大少奶, 我成日都話真係叻既人先至會謙虛呀

      刪除
  8. 最怕那種八婆,我會同你反應一樣!
    幸好我以前份工係細公司,廿幾人,人事關係不太複雜

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位阿太一直都係巴巴閉, 其實我都遇過唔少呢D阿太同事, 佢地對住自己老闆就唔係咁既樣架啦

      刪除
  9. 我以前有份工個部門主管係專登初十先返工, 慳返唔派利是

    回覆刪除