2014年2月27日 星期四

鮪魚培根炒飯

家中有剩飯, 要把它消滅, 最簡單不過就是做炒飯。 我從網上找到了 Masa 的食譜, 又跟著試做。 主要材料如罐頭吞拿魚跟煙肉, 都是我家中常有的儲備。

Masa 的 鮪魚培根炒飯,  還有起司scrambled egg。我偷工減料, 自行把它刪除。

我做的炒飯未算炒得很均勻, 不過蕃茄醬跟吞拿魚這配搭也算合拍。



我用的蕃茄醬是 Heinz 的, 說帶有咖哩跟胡椒的味道, 但當我吃著炒飯時, 卻覺得有點像 Taco 醬汁的味道呢。

12 則留言:

  1. 除咗炒飯,有時剩飯我會用黎煲粥架

    回覆刪除
  2. 我們差不多隔日就會炒飯呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意呀,如果用香腸炒,大豆實清晒,小豆我只是給他炒飯,他基本上什麼都愛吃!

      刪除
  3. 我反而少炒飯, 因為我們只煮一杯米, 啱啱好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一次會煮多D, 下餐唔駛諗咁多

      刪除