2014年2月24日 星期一

Semoule de riz à la vanille

這個甜品的做法跟 riz au lait 差不多, 只是 riz rond 圓米換上了 semoule de riz。 Semoule de riz 是被磨成了粉末的米, 可以用來做布甸蛋糕。 用小麥磨成的 semoule de blé 就可以用來做 couscous。

跟上次的 riz au lait 不同, 我用了一些椰漿, 吃起來帶了點椰子的清香, 而且 Semoule de riz 比 riz rond 幼細,  質感比較幼滑。

材料:
牛奶 600ml
椰漿 250ml
Semoule de riz 75g
糖 65g
雲呢拿條 1條

步驟:
把牛奶跟雲呢拿條煮沸, 再加入 semoule de riz 跟糖, 慢慢攪動, 大約十分鐘, 米漿會比之前稠一點就可以了。 接著可以把它倒進容器, 待冷卻後放進冰箱便可。

要使米漿幼滑, 可以先用手搓揉 semoule de riz, 那就避免在它在煮時結成塊狀。






10 則留言:

  1. 整咁多,食唔食得哂呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整左六杯咋, 而家仲有兩杯係雪櫃

      刪除
  2. 回覆
    1. 我係香港老家無機會整, 一來家人唔食得, 二來無焗爐嘛, 而家可以整番夠本啦

      刪除
  3. 磨成了粉末的米>> 咪即係粘米粉??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我查字典, 叫做 ground rice, 應該同 rice flour 唔同掛

      刪除
  4. 回覆
    1. 用左椰漿, 真係好味D, 有陣椰香味呀

      刪除
  5. 有椰香就有點亞洲feel!! Like爆!

    回覆刪除