2014年2月5日 星期三

乳酪椰子蛋糕 Gâteau au yaourt et noix de coco ~~ 附食譜

J先生本來跟友人相約出外吃晚飯, 最後又改變主意, 讓朋友來我家作客。

友人來作客, 當然要準備甜品, 最簡單莫如做個乳酪蛋糕。 這個椰絲乳酪蛋糕由準備到完成, 只花了差不多一小時而已, 絕對是「快靚正」之選。

材料如下:
原味乳酪........125g
麵粉................250g
糖....................185g
椰絲................250g
葵花籽油.........65g
自發粉.............5g
雞蛋.................3隻

只要把以上材料拌勻, 再放入已預熱至200C的焗爐, 焗20-25分鐘便可。



友人還外帶了兩片蛋糕回家, 跟女兒分享。

當晚, J先生又秀出他的看家本領: 自家製漢堡。


12 則留言:

  1. 外帶回家,即係證明好食.

    回覆刪除
  2. 可惜這兒找不到椰絲。。。。。好想食你個椰絲蛋糕啊!!

    回覆刪除
  3. 我鐘意呢d快靚正cake,最怕多步驟同多嘢洗,未煮已經攰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲係家庭野, 我見好多blogger 真係整餅高手, 個個蛋糕靚到唔捨得食

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢叻過我架, 所以我煮時佢就指指點點囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 呢個真係好易整既蛋糕, 不過我都會再試下其他架

      刪除