2014年2月18日 星期二

我的法式三文治 Croque Monsieur

有天看 M6 的 100% Mag 試比較三種做 Croque Monsieur 的方法, 就是分別用焗爐、平底鍋及用熨斗。 對啦, 是用熨斗, 先把三文治做好, 再用錫紙包好, 接著用熨斗燙好, 非常有創意。

在我家附近的 bristot 吃 Croque Monsieur, 要付4歐多, 我這C9絕對不會點這個啦。 Croque Monsieur 簡單不過, 麵包、芝士跟火腿。 我做的 Croque Monsieur 就多了一點混醬:  低脂忌廉再加上芥末醬跟碎芝士。

我會先在一片麵包塗上牛油及混醬, 然後放芝士跟火腿, 再放碎芝士, 跟著又放回一片已塗牛油的麵包。 準備就緒, 就可以放到平底鍋煎啦。 做法跟我之前做的平底鍋多士差不多, 先在平底鍋放一小片牛油, 開小火, 把兩面煎成金黃, 芝士融化便可。






18 則留言:

  1. 咁簡單外面都要4歐多,我有同感。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就好似香港既吐司工坊, 一個餐蛋麵餐都要件$30, 我都唔會叫架

      刪除
  2. 係呀,我出街好少食D我可以煮到的,例如三文治之類。

    回覆刪除
  3. 我同你都係C9仔喎. 出去食我都唔點呢個架.

    回覆刪除
  4. 只可間中吃下,D混醬好高熱量吖

    回覆刪除
  5. 出去食唔點啲易整喇。

    回覆刪除
  6. 我都一樣C9仔,屋企做到的都不會在外面叫,但又唔敢俾人知。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果做法簡單又唔平, 我一定唔會叫

      刪除
  7. 回覆
    1. 有呀, 仲係一件重型武器, 做一件兩件都唔好勞煩佢

      刪除
  8. 熨斗....., 係玩得係認真呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得係玩架, 不過原來真係有人睇完電視走去試呢

      刪除