2014年2月7日 星期五

老牛吃嫩草

法蘭西新版的美女與野獸 La Belle et La Bête 會於下星期上映, 看來為西洋情人節檔期登場。


這版本的男主角是 Vincent Cassel, 很多人對他應不會感陌生啦。 女主角就是 Léa Seydoux, 如果你看過 Mission Impossible - Ghost Protocol 跟最近的 La Vie d'Adèle, 你應該會認識她吧。


Vincent Cassel 已是47歲, 而 Léa Seydoux 則芳齡28, 年齡相差差不多廿載, 還可以在電影中扮演情侶, 在夢工場中尋找真愛, 談一場轟轟烈烈的戀愛。 就如當年劉德華跟蔡卓妍的配搭, 觀眾都還很接受呢。 換作是 Monica Bellucci 跟 Ryan Gosling 在螢幕前談戀愛, 不知道觀眾會不會擲臭雞蛋呢?

看看去年江美儀跟馬國明的組合, 就已給寫成了母子戀啦。可見這世界有多不公平呀!

16 則留言:

  1. 我有朋友都係咁啦!大過佢老婆廿年,舊年結婚嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 換轉係女既大過男既廿年, 大家會唔會都祝福佢地呢?

      刪除
  2. 係唔公平呀,呢排峥澤戀,女嘅都被形容為「可以驅風」

    回覆刪除
  3. 好似 Madonna 位前男友 Brahim Zaibat 細佢三十年 (雖然我都唔鐘意佢), 報紙都形容佢係 toyboy, 但男人有個細佢好多, 就好似完全無問題, 你睇下 George Clooney & Johnny Depp, 有無報紙話佢地D女友係 toygirl =(

    回覆刪除
  4. 我公司有個同事好似Vincent Cassel架. Vincent Cassel 搭Léa Seydoux, 必睇! 話時話, Léa Seydoux 扮TB真係幾迷死人, 我都俾佢電到 :P

    Monica Bellucci 搭 Ryan Gosling, 我接受到啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初睇 Vincent Cassel 時, 心諗佢咁既樣都做到男主角 ^^ 而家佢年紀大左, 有番D味道啦
      Monica Bellucci 搭 Ryan Gosling 你都接受, 等我寫信俾D大導演開番封戲俾佢地啦

      刪除
    2. 頭先睇西洋八卦野, Sandra Bullock 都曾經同 Ryan Gosling 一齊過架, 而家睇番D個時D相, 都唔認得佢呀, 哈哈

      刪除
    3. 我知吖, 唔知點解佢果陣咁重口味, 唔關年紀事, 但我一向唔鍾意Sandra Bullock, 因為咁我連Gravity都無睇.

      刪除
  5. 呢個世界係咁...男大過女冇問題...女大過男好多就要比人話....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日我睇d網民對楊小姐既評語就知啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢係 The Apartment 同埋 Malena 真係靚得不得了

      刪除
  7. 我都有個朋友大佢老公12年,但佢kepp得好好,唔講都唔知佢大過佢老公呢!還有我個姑仔都大過佢男朋友架,所以我老爺奶奶好反對佢地一齊,但依家都一齊左十年,女都生埋。
    Monica Bellucci真係好好好靚呀,不過未睇過佢唔化妝,可能勁殘。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇電視都見到有D法國 couples, 女大過男既8/9年, 都係有仔女架, 不過女既就明顯大過男既好多咁
      Monica Bellucci 真係靚架, 咁既年紀, 化哂妝有咁既樣都算係咁啦, Sophie Marceau 都係呀

      刪除