2014年2月6日 星期四

又趁墟

終於逛了這個在我家附近一月一度的市集。

 

市集除了有蔬果肉類、衣服鞋襪之外, 還有活家禽。 某人見我一副避之則吉的模樣, 就嘲笑我為什麼連雞鴨鵝都怕的要死。 我反駁說, 我怕的不是雞鴨鵝, 怕是可是禽流感。 雖然沒聽到禽流感在法蘭西爆發, 不過當看到雞販沒戴手套及一地雞毛鵝毛, 那恐懼就隨之而來。 就當我是無知了吧。

我小時候也跟媽媽上傳統市場, 到雞販買活雞的情景還在我腦海中。 我還記得那一個用來放血的木桶及旁邊的那桶熱水, 還有掛在雞腳上的木牌。 住在我家對面的太太在農曆年前買來活雞, 而且親自操刀, 她沒想到牠會反抗, 還在陽台竄逃, 最後弄得如CSI犯罪現場般的。 那時的我看到這些情景, 一點恐懼都沒有。 

某人當然一點也不怕, 還拍了照片, 說要秀給人看啦。





16 則留言:

  1. 親自操刀、放血情景我仲記得,仲有陣味架,驚到當場嘔

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好嚇人, 隻雞垂死掙扎, 叫聲再加埋D血跡, 真係恐怖過睇鬼片

      刪除
  2. i ask my husband rub alcohol oh his hands after going to farm, he thinks i am crazy

    回覆刪除
    回覆
    1. They get sick and cough and they don't wear any masks......

      刪除
  3. 我只買過一次活雞, 頂唔順頭暈, 自此不敢往街市買活鷄

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前一D都唔驚架, 禽流感開始之後, 再睇埋D新聞片, 就真係頂唔住啦

      刪除
  4. 活家禽d人買咗自己劏??

    回覆刪除
  5. 我唔會驚見到生雞,不過唔夠膽自己劏。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到一地雞, 雞販又無手套, 所以就開始驚啦

      刪除
  6. 我都記得雞檔買雞,D人仲要吹下個雞pat pat......還有那些雞的慘叫聲。。。。但我都係會食雞。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會食架, 不過見到一地雞毛, 大家又徒手捉, 新聞片段又係我腦中出現啦

      刪除
  7. 大陸、香港先有禽流感,妳個邊咁遠,唔駛驚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到個情景, 再諗番D新聞片段, 真係驚驚

      刪除