2014年2月10日 星期一

Spaghetti Napolitan

友人問我為什麼我的是日午餐大多是意粉, 答案很是簡單, 就是快捷方便, 而且味道不會差得只有難吃二字。一個人的午餐不用大費周章, 這個拿破崙意粉便經常出現在我家。



材料不多, 只有洋蔥、辣椒、香腸和磨菇。 茄汁是少不了, 而要令它更美味, 就要些牛奶又或是忌廉跟芝士。




先爆香洋蔥, 再加香腸、辣椒和磨菇, 把它們炒熟之後, 再放茄汁, 接著就倒入已煮熟的意粉拌勻。 最後加入牛奶或忌廉和芝士碎拌勻, 就大功告成。

有些人在做這意粉時, 會放少許李派林喼汁, 不過我就沒放啦。 我想最重要還是適合自己口味啦。



14 則留言:

  1. 我唔可以餐餐同一樣. 飯,意粉,薯仔...要輪流出現.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係架, 有時要食下薯仔, 湯+包, 不過出現最多就係意粉

      刪除
  2. 邁向J家廚神之位?

    回覆刪除
  3. 算好勤力啦,一人午餐我懶好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔算勤力啦, 都無整碟頭野咋

      刪除
  4. 粥粉麵飯我日日食都得,不過日日食薯仔麵包就唔得。

    回覆刪除
  5. 一個人食你已經好複雜啦!我只會炒冷飯,或者前一晚煮定多D第二日食,又或者煮米粉!
    唉,我都唔可以日日食包同薯仔呀,會好掛住D豉油味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔可以日日食薯仔麵包, 間中都要食下四大發明架

      刪除
  6. 一個人食嘅話已經好豐富喇,我多數整個出前一丁加啲魚旦就算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有時都係食下隔夜野架咋, 個D唔會俾你地睇嘛

      刪除
  7. i like spaghetti + other pasta

    回覆刪除