2014年2月19日 星期三

筷子

一雙筷子是我的廚房好幫手, 無論是醃肉、打蛋液, 我會用筷子外, 就是炒蛋、煮意粉醬汁、拌勻意粉沙律, 我都愛用它。 即使家中有勺子和鍋鏟, 我仍都對它情有獨鐘。


我初時都沒有注意到有這個習慣, 這是家中某人發現的。 他留意到我在做飯時, 都總愛用筷子。 可見習慣這回事, 不會因為環境不同而改變。   如有天我要參加烹飪班, 我怕導師看到我這習慣會吐血。 :-D

18 則留言:

  1. 我揸筷子手勢是錯的, 細個冇學好, 大個費時改

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係錯架, 細時無人糾正, 大個左又唔想改 ^^

      刪除
  2. 筷子陪住你成長,呢個習慣入哂血啦

    回覆刪除
  3. 諗諗吓我都係喎. 好多時都用筷子

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地用開唔覺, 都係用筷子就手好多

      刪除
  4. 我都喺唔覺呢個習慣有乜咁特别,直至有人見到我用筷子打蛋液,好似發現新大陸咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用開唔覺, 不過佢見到我成日都用, 就覺得特別, 點解做乜都用佢

      刪除
  5. 一對筷子走天涯,我都係喎!哈!

    回覆刪除
  6. 我都係用筷子煮餸,記得要用竹/木筷子呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係用木筷子架, 我仲有韓式筷子添呢

      刪除
  7. you bring from hk? i have no chopsticks in france. So, did not use for many years

    回覆刪除