2014年2月21日 星期五

邪惡的芝士焗通粉

人家有看電視學英文, 我就是看電視學做芝士焗通粉。

這是一家餐廳的廚師推介, 他只用洋蔥跟磨菇, 我卻多放了一點煙肉, 來滿足一下食肉獸。 先把洋蔥炒軟, 再放煙肉跟磨菇, 接著下芝士, 直至芝士溶掉, 就放低脂忌廉, 把醬汁調稀, 下鹽和黑椒調味。 接著把通粉放進去, 拌勻就可以啦。   

我一下子做了兩盤子通粉, 次日就不用傷腦筋了。

在放入焗爐前, 再灑上芝士碎, 然後放入已預熱至 160C 的焗爐,看到表面變得金黃, 就可以取出享用。


要令通粉美味, 就要狠狠地下芝士, 否則醬汁就不夠香濃, 絕對是增磅之選, 所以只適宜間中品嚐。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢無講呢, 不過食譜大多會用 gruyere 架

      刪除
  2. 唔用light cheese減低邪惡感?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家中個位仁兄係一位愛食芝士既法蘭西人, 你叫佢食 light cheese, 佢一定唔肯過你

      刪除
  3. 我呢度gruyere好貴呀,不忍心下太多。。。。我家無人吃洋蔥和菇,但改做粟米煙肉都OK吧?或者粟米吞拿魚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實餡料野啱自己口味就得, 我見有人落白汁整好再焗, 都OK喎

      刪除
  4. 我喜歡你的 ''狠狠地'' 呀, 唔好到喉唔到肺,食得唔暢快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前試過忍手唔落咁多, 真係無咁好味, 所以今次要落夠佢

      刪除
  5. 一做就做夠兩餐,食番夠本。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好浪費嘛, 小學數學, 煲一隻蛋五分鐘, 煲兩隻蛋幾多分鐘, 所以我煲意粉類, 都會一次過烚多D架

      刪除
  6. 不要食太多焗嘢
    肝燥熱

    回覆刪除
  7. 簡直超愛丫,我都係間唔中先整

    回覆刪除