2014年3月13日 星期四

找上門

我下午時聽見有人敲門, 打開門一看, 來了個年輕女子。 她正是我家少爺二號的主人, 我還是第一次見她呢。 她過來不是來找二號, 而是他。


我們叫他作 Rouquin, 每天早上都會來我家窗前當食客。 他吃飽了就走, 從不進我家門。 她找不到 Rouquin, 就走過來問問。 我跟她說, 我在早上看見他在吃早點, 之後他就離開了。 接著她就提起二號, 原來她知道二號一直在我家, 可是她看來沒有意願把他帶走。 那時二號還在客廳睡懶覺, 他對這位主人到來滿不在乎。


J先生認為, 這位鄰居可能覺得 Rouquin 會跟隨二號來了我們家, 所以就來尋貓。 他常說, 貓咪跟狗不一樣。 貓兒自家作主, 會找適合自己的主人。 我不知孰真孰假, 只是想他在我家會過得很快樂。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢明知二號係度, 都不聞不問, 古古怪怪

      刪除
  2. 呢位年輕女子古古怪怪

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係幾奇怪, 有人見過佢揸綿羊仔時, 將隻狗仔放係大脾, 仲要逆線行車 :-(

      刪除
  3. the cats don't like her
    escape from her

    回覆刪除
  4. J先生說得對,除咗主人,如果佢同其他貓唔夾,都會搬架

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位主人都係咁同人講, 二號離家出走, 係因為佢同 Rouquin 唔夾, 唔係佢照顧得唔好呀

      刪除
  5. 那位年輕女子養的貓兒,不是黑白色就是啡白色,看來她很喜歡這類型的貓。
    「高竇貓」有名你叫,你處又好食好住,少爺二號當然對那個前主人到來滿不在乎了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有我間中陪玩架 ^^ 佢應該都幾開心下

      刪除
  6. 中國人說自來貓是會帶來福氣的

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢區好多貓貓, 我地都應該有福氣啦 ^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢之前好瘦架, 而家識搵食 (唔只淨係黎我地度架), 鄰居都話佢肥左又靚左

      刪除
  8. 有女送上門tim ar?妳家主人真係勁,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能下次帶埋警察黎, 話我綁架左佢隻貓呀, 哈哈

      刪除
  9. 貓就係咁有性格, 唔係你俾嘢佢食佢就跟你. 我老公細妺養過隻貓有日離家出走無返嚟(奶奶話佢覺得隻貓係唔鍾意佢哋), 點知無幾耐有隻同佢花紋好似既自來貓, 開頭只係去食嘢, 一個月後就入埋屋, 無走過lu.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以係貓揀主人, 唔啱心水佢就離家出走
      而家二號當正呢度係佢屋企, 日日返來食下瞓下, 希望佢都覺得開心啦

      刪除