2014年3月5日 星期三

七十歲的美麗

年已七十的 Catherine Deneuve 為 New York Magazine 拍了一輯照片。 她身穿蕾絲緊身衣跟絲襪, 腳踏一雙高跟鞋。 即使她抹不掉臉上的皺紋, 她在照片中看來仍很高雅。



當人們常覺得法國女子優美典雅, Catherine Deneuve 應是其中一個令人有此印象的原因。


17 則留言:

  1. BRAVO
    difficult to keep elegant like her

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直覺得老左既佢好 elegant 架

      刪除
  2. 咁你覺唔覺法國女子優美典雅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識既雖未至於優美典雅, 但佢地D table manner 都好好架, 我係街都見過D粗鄙女子架, 不過唔算多啦

      刪除
  3. 《秋水伊人》同《柳媚花嬌》入面既嘉芙蓮丹露(創作呢個中文譯名既人真係高手)真係百看不厭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前D譯名靚好多
      你有無睇過佢套 Belle du jour, 係個個年代都應該好大膽啦

      刪除
    2. 有,佢唔怕自毁自己嘅玉女形像去接呢種題材,呢咪叫演員囉(咁當然導演名氣都好大關係)

      刪除
  4. 我哋嘅陳寶珠蕭芳芳都唔弱呀,未到七十,但仍然優雅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老左有佢地咁既樣, 都願啦 =D

      刪除
    2. I met 蕭芳芳 in Hong Kong airport before. She is very rude!! She fakes to be classy only in front of camera

      刪除
  5. 我幾乎日日碰到法國人,大部份法國女人很懂打扮,身型保持很好,沒有因為年齡而走樣

    回覆刪除
  6. 她真係保持得好好,反而Brigitte Bardot就好嚇人(或者話係無keep的真面目)

    回覆刪除
    回覆
    1. Brigitte Bardot 應該真係純天然啦, 見番佢後生時D相, 就知歲月對佢好殘忍

      刪除