2014年3月18日 星期二

好幫手

我家本有一部傳統型的吸塵機。 它經年作戰, 任勞任怨, 最後那個吸頭壞掉了。 我們曾想另買個吸頭, 給它換掉, 然而始終找不到。 

我們冬天用火爐, 每天掃地之後, 仍覺得地上有點灰燼, 所以最終買了部新的吸塵機。 這部 aspirateur balai 比傳統的輕巧, 只要使用之前充電, 就可以無線操作。 可是它的馬力明顯比我們那部重型武器弱, 不過用於日常清潔, 都足夠有餘。


每天我掃地後, 再用它來吸塵, 感覺地方清潔多了。

15 則留言:

  1. 我之前買過兩三個小型充電吸塵機, 充電電池好快玩完, 更換又貴, 之後情願買有線的吸塵機, 電線最長有5 meters, 夠力又唔怕電池老化

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢暫時都運作良好, 希望佢長壽D啦, 我地仲搵緊重型武器個吸頭, 原來真係好難配番架

      刪除
  2. 你好勤力呀,每天掃地再吸塵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地燒柴, 唔每日掃, 真係一腳灰

      刪除
  3. 有無硏究 wattage? 要吸力好,最少要有 1800

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無咁強力, 其實似電掃把, 我平時掃完吸下D灰, OK架

      刪除
  4. 因為使用充電池,所以功率自然比較小。
    為什麼要掃地後再吸塵? 何不直接用吸塵機代替掃地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白哂
      我要掃左痴到同圍都係D狗毛貓毛, 仲有我家燒柴, D木碎我會掃左先, 知道佢終於唔夠強力嘛

      刪除
  5. 我都想換咗部傳統吸塵機,年紀大咗,覺得佢好重。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我其實想買部用蒸氣架, 不過有人話人人用至有效, 都唔知真唔真

      刪除