2014年3月2日 星期日

回春

好幾天前的娛樂版刊登了一張劉嘉玲的素顏照片。那其實是劉小姐貼在自家的微博。 而記者的評語是「黑眼圈驚人,皺紋密布再配上魚尾紋」, 樣子嚇人。 當然跟我們平常見慣濃妝艷抹的劉嘉玲相比, 她沒有了什麼艷光, 可是卻見真實。 平心而論, 以她的年紀而言, 皮膚算是保養得不錯了。 再者, 她要有相當的勇氣才會把這照片放在網上給其他人品評。 我只是想知道, 她還是不是 SK II 眼霜的代言人呢?


我之前看了一集談整容的真人秀。 來整容的有一副整容樣貌的中年女子為了令自己「更完美」, 也有丈夫付鈔給生了幾個孩子的太太重塑乳房跟肚皮。 當中還有一名只有十八歲的女生來做隆乳手術, 還是她媽媽結帳, 我即時想起 Britney Spears。 前兩者都是想利用手術來重拾青春。 真人秀還有手術鏡頭, 令我覺得當年沒看 Nip/Tuck 的決定是正確的。 她們之後都自我感覺良好, 不過不知道以後又要花多少來保養維修。 我不反對人家整容, 我也有想過如我有前特首般的眼袋, 我都會去把它割掉啦。 但如果弄得「假的假不了」的話, 那還是維持原狀好了。 

老實說, 有誰不喜歡自己看起來比真實年齡年輕呢? 如果有人猜我的年齡比實際的少, 我也會暗自高興。 Vanessa Williams 在 Desperate Housewives 中的一句對白: People used to say I'm a beautiful woman, now they say I'm a beautiful woman for my age.  我從來都不是漂亮女生, 但是在我再較為年長之時, 人家會給我說, 以我的年齡, 看起來還可以吧。 Aging gracefully 可不是容易呢。

還記得這套電影嗎?



16 則留言:

  1. I think Asians usually look younger than European people of the same age

    回覆刪除
    回覆
    1. The European women have crow's feet even they are young

      刪除
  2. 有時見到Baby,再望下MJ、Do姐,會諗起出得黎行,預咗要還。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最驚佢地愈整愈差, 之後返唔到轉頭

      刪除
  3. 我好鍾意睇整容手術架. 睇得多,有時見到D人時我心會諗佢要整吓呢度,整吓o個度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我唔可以見王子啦, 我驚你見到我, 要我來個醜女大翻身呢, 嘻嘻

      刪除
  4. 真的,以她化了那麼多年粧,仲有咁好皮膚已經唔錯

    回覆刪除
  5. 雖然佢以真面目示人無乜唔妥,但我第一眼見呢張相真係嚇咗一驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地都睇慣化行妝個樣嘛, 佢夠膽放呢張相, 叫好有勇氣啦

      刪除
  6. 我相信佢有做laser之類的treatment, 冇可能48歲一d黑斑都冇

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢始終都靠臉口嘛, 無做 treatment 都唔信啦, 就似當年張曼玉話淨係用清水洗臉, 你信唔信呀

      刪除
  7. 其實我覺得佢唔錯架啦,仲係皮光肉滑,只係我地平時見慣佢化妝個樣咋
    不過我成日諗,佢雖然做代言人,但會唔會係去佢D產品呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔信張曼玉淨係用 Olay 啦, 佢地有時仲會轉做第二牌子既添, 唔通之前個D又唔好? ^^

      刪除
  8. 望下黃夏蕙和do姐,還是自然D好,其實劉嘉玲呢個素顏樣絕對見得人呀!我估張曼玉會恐怖D

    回覆刪除
    回覆
    1. 張曼玉而家太瘦啦, 前幾年佢好睇D

      刪除