2014年3月27日 星期四

就業培訓續篇

話說上一次在上職業培訓課時, 我曾向導師索取一些有關求職信 Lettre de motivation 的資料, 卻給她拒絕了。 她反而建議我再報名, 上另一培訓課, 可是我並沒有接受此建議, 誰知道不到一星期, 我又收到法蘭西勞工處的信, 要我多上一課。

不一樣的上課地點, 同一位導師。 我有了上次的經驗,  就如烹飪節目主持, 因時間關係, 已經準備好了我的求職信。 正如我所想, 這位導師因應每個人不同的需要, 派發相關資料, 然後就讓我們試寫求職信, 又或是履歷表。 我們有問題的話, 可以舉手發問。 我的作文題目是「自動自發的求職信 」, 我只是把我已經寫好的求職信改頭換面就行了。 接著我就問了她的意見, 再修正了些, 又給她看, 換來她的一句 parfait, 我即時問她要不要把它影印, 她立即說是, 拿了去影印之後, 就跟我說我可以先走。 我只花了不到一小時就完成了, 證明經驗是何等重要。


輕鬆過關, 便去了園藝店。 又是時候要整理整理小花園啦。 我們買了 Campanula 回來, 有人說格林兄弟的 Rapunzel 就是以這花命名。 不知是真是假呢?



17 則留言:

  1. you need to attend this course (lettre de motivation) for getting the Bilan de competence or just need the c.v. course from last time only?

    回覆刪除
    回覆
    1. She advised how to prepare the application letter and CV

      刪除
  2. 我未開始搞個露台呀, 因為唔知會唔會又無端端凍返, 都係睇定d先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地之前已經買定左D種子, 同睇定要D花

      刪除
  3. 我今日經過,見啲士多啤梨苗落哂田,就黎有平士多啤梨食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開士多啤梨, 有人傳過篇點樣分辨有無激素, 你可以睇睇

      刪除
    2. 我睇過呀,不過同洋人嘅說法有啲出入。。。anyway, 之前睇報紙講食士多啤梨最多人擔心係落農藥嘅問題,歐盟國中西班牙落藥最重手,意大利中等,德法較輕手,雖然冇超標,但西班牙士多啤梨最好洗多一、兩次wor

      刪除
  4. 呢d course好似唔多啱你個level喎.

    回覆刪除
  5. 春天快來了,喜見花花。

    回覆刪除
  6. 你好呀,我無聊上網,唔覺意睇到你個BLOG,我都係嫁左黎法國,其實係巴黎都好多工唔多需要識太多法架文,有BASIC可以溝通到就OK架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係住係巴黎呢 ^^
      有時間多D黎呢度交流下啦

      刪除
  7. hello ar I am polly ar, I would like ask you, are you looking for a job now?? actually I am working in CDG a famous brand shop , and we are looking for people right now , if you are interested , pls contact me , its a urgent

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Polly. Thanks for asking. CDG is far from my home and transportation to work may be a problem. I may try to look for a job in my region.

      刪除