2014年3月19日 星期三

嫌疑犯

當我們好夢正濃, 忽然聽見啪啦一聲, 似是打破玻璃, 趕快走出客廳一看, 原本放在組合櫃頂的鐘躺在地上, 地上還有碎玻璃。

我用膝蓋想也知道頭號嫌疑犯是誰啦。 疑犯近來不斷向高空挑戰, 終於出事了。 可憐我睡眼惺忪, 還要拿掃帚, 把玻璃碎片清理。

我不是大文豪, 不會看見一堆玻璃寫篇抒情文。


可幸是鐘還能運作。


頭號嫌疑犯每次犯事, 都站在一旁, 一副無辜的樣子。 他究竟什麼時候才會學乖一點呢?



 

10 則留言:

  1. 王子話呢個應該好難教架,不過等佢大啲好奇心細啲就唔會咁喎

    回覆刪除
  2. 頭號嫌疑犯的麻煩事很多呢,例如會抓爛你被鋪、傢俬等,又會跳上跳落表演雜技,還會在夜間「鬼殺咁嘈」找女朋友.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 二號夜晚出去, 可能去識女朋友, 所以無係我屋企嘈
      佢D雜技出神入化, 再鐘意同天比高

      刪除
  3. 回覆
    1. 最無辜應該係我, 無啦啦嘈醒仲要同佢執手尾, 仲要俾人入到位, 話我教貓無方, 嗚嗚

      刪除
  4. 回覆
    1. 同埋佢會講: 法官大人, 我唔認罪

      刪除
  5. 回覆
    1. 即時鬧左, 佢永不認錯, 亦不改過 T-T

      刪除