2014年3月22日 星期六

無肉午餐

我近來做我的一人午餐時,試著不放肉。

先做個蕃茄意粉,只用了蕃茄、洋蔥跟羅勒來煮,用鹽和黑椒調味,最後放了點碎芝士。



然後又試做素炒麵,用了紅蘿蔔、香菇、菜跟洋蔥來炒蛋麵,也只是放了點生抽跟老抽來調味。 


原來意粉跟炒麵也可以不放肉,又香又美味。 J先生嚐過那個炒麵,說可以來個安哥。不過我的切功還需改善,能把紅蘿蔔再切細一點,就更好啦。

14 則留言:

  1. 如果配搭得宜,唔放肉都ok架

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時無諗過都OK架, 原來都幾好味喎

      刪除
  2. 無肉我都得架。不過我今次在香港反而食少左蔬菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港尤其出去食, 多數都係多肉少菜

      刪除
  3. 爆香蒜頭,淨炒意粉都可以好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都整過架, 仲加左辣椒添, 真係好味
      http://fofollehk.blogspot.fr/2013/12/blog-post_20.html

      刪除
  4. 我都鍾意炒麵唔落肉,但我家中某人就一定要有肉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我家中某人都係食肉獸, 佢接受到, 都算唔錯呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為我會食D唔健康野, 要平衡下嘛 =D

      刪除