2014年3月26日 星期三

廢物利用

我家買的雞蛋多是二十隻一盒的。 把雞蛋放進冰箱後, 那個紙蛋托除了當廢紙丟棄, 作循環再造外, 還可以有什麼用途?

我們就當作隔熱墊來用, 既環保, 又省錢, 一舉兩得。



你們有什麼其他妙法, 可以告訴我嗎?

15 則留言:

  1. 我試過用黎做seed planting

    回覆刪除
  2. I use it as a starter for starting the fireplace

    回覆刪除
  3. 好方法~我都要效法下~XD~

    回覆刪除
  4. 可以把紙蛋托放在兩個小盒子之間當作隔層板使用。
    習近平官式訪問法蘭西,你有沒有看見他呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都係好方法
      我有睇習主席到訪新聞, 不過呢度唔係擺係頭二條呢

      刪除
  5. 廿隻一盒,乜你哋食好多架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多數會用黎整蛋糕啦, 我有時會食下煎蛋麵 ^^

      刪除
  6. 我哋多數一打一盒,個盒唔夠大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有六隻裝, 十二隻裝同二十隻裝, 我地多數買二十隻裝睇門口

      刪除
  7. 我聽玩HiFi既朋友講可以用嚟做隔音, 不過當然要响上面再加工

    回覆刪除