2014年3月3日 星期一

自製花生醬

閒來無事來做花生醬。

先當女工把花生殼剝去, 放進攪拌器打碎, 然後加入蜜糖, 再打成泥狀。 如果想使花生醬幼滑點, 可以再加葵花油來攪拌。 花生醬的甜度跟濃稀隨自己喜愛調校。





13 則留言:

  1. 花生醬我未試過自己整呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生醬係我附近超市係可遇不可求, 所以要食就自己整

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢度唔係成日都見有花生醬賣架, 所以學王子講, 想食唯有自己整

      刪除
    2. 我度都係咁. 想買時會冇貨.

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個係健康食譜, 如果架機夠強力, 加蜜糖就攪掂, 我家部N合一唔夠力, 要creamy, 就要落油, 不過就會油D啦

      刪除
  4. 原來那麼簡單???仲以為程序好複雜添

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係人教既健康做法, 不過前提係部機夠強力, 就落蜜糖就得啦, 連油都唔駛落

      刪除
  5. 回覆
    1. 我第一次整, 我放左係雪櫃, 我睇下過兩個星期壞唔壞, 再話你知

      刪除
  6. Ah Mo好勁!我都係第一次見自制花生醬

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生醬唔係成日見有得賣, 想食就自己整啦

      刪除