2014年3月9日 星期日

Le dimanche au soleil

我們星期天一早起床, 就是要到家附近的舊貨市場走走。

到達時, 我見太陽高高掛, 二話不說拍它拍下來。


舊貨市場攤販多, 遊人多, 不大好拍照, 所以我一張也沒拍。 放慢腳步, 看一下每個攤位的舊貨, 都是件賞心樂事。 逛了三個多小時, 吃了午餐就打道回府。

回家打開窗,看到屋外天空一片藍,心也開了,這才是叫道心曠神怡了吧。

 

8 則留言:

  1. 真係好好天呀!我度d舊貨市場好貴架,你度係咪都係咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然d舊貨咁貴,d人就會去買新貨啦,為乜要買舊貨呢?

      刪除
    2. 有啲舊貨類似古董有收藏價值我都理解,但連啲舊衫、鞋都貴我就覺得好奇怪。

      刪除
    3. 如果係BB衫, 我又明白點解佢地會賣既
      係呢D地方有時會搵到心頭好架, 例如黑膠碟, 又或者舊書/絕版雜誌

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次無收穫, 佢地叫價都幾高, 唔太值呢

      刪除
  3. 藍天令人舒暢,我仲等緊天氣回暖可以出去走一走。

    回覆刪除