2014年3月30日 星期日

三月落雹

今天友人不斷給我傳來照片, 報導香港受暴雨影響, 就是連地鐵站也水浸。 他們更傳了落雹的片段。 三月落雹? 難道香港有冤情?? 還是有妖孽橫行??

 
 
瀑布出現在又一城??
 
 



17 則留言:

  1. 要睇水舞間唔洗去澳門lu.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. I don't think so. Hail stones can be very forceful! Last year, in France, many houses were damaged by hail stones

      刪除
    2. 我度時時落雹,啲建材已經強化咗,除非係特殊情況啦,一般好少有損毀屋嘅情況,不過香港一般冇呢個情況,選建材時未必會考慮呢點,况且強化建材成本仲要高好多呢。

      刪除
  3. last year, there were hail stones (les greles) in France in August!! And many houses and cars were damaged. My car too!! Actually, 3 weeks ago, there were hail stones where I live!

    回覆刪除
  4. 三月飛雹,兇兆也,可能係特區最高領導人行將暴斃 (咦!原來係吉兆至真)

    回覆刪除
  5. 有一年我在德國時,二月下雨時兼落雹,好像石仔一樣打在屋頂上。
    今晚香港三月又是暴雨時兼落雹,連又一城商場的玻璃頂都打破,水淹商場都算是奇景了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無人諗到俾冰雹打穿玻璃天花呢
      我睇左落雹既片, 仲要係市區, 都幾嚇人呀

      刪除
  6. 我舊屋有天窗,有一年落雹,打落玻璃度,好嚇人,我幾驚打爛啲玻璃就唔知點算。
    又有一次打到我架車凹咗,部車一點一點花哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. me too, my car had many dented spots last year!! I spent 4000 euros (USD5000) to get it fixed! Insurance paid

      刪除
  7. 尋日實在太誇張,我差d浸C :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我朋友仔話有D水深到1米2, 嚇親我呢

      刪除