2014年3月4日 星期二

又繼續等

我上星期收到了我的 carte vitale。 由申請到收到了這卡, 前後花了四個月。 在這四個月內, 申請的過程不很順利, 文件來來回回。 友人說她認識的一些人等了一年, 這張卡仍沒有蹤影。 當我收到了卡時, 高興非常, 因為我當作超額完成啦。

Carte Vitale 這張卡上有持卡人的名字及社會保障編號。 現在的 carte vitale 還要附上持卡人的照片。 當要去看病時, 可以出示這卡用來, 登記之後, 可以報銷醫療費。 以前的 carte vitale 是沒有照片的, 我曾看過報導有人會借用他人的卡來買藥再轉售。



這社會保障編號由七組數字再加兩個用來做查對的數字組成。 前五組數字是代表個人資料。 這個在我上的公民課也有提及。

第一組代表性別:  1代表男, 2代表女
第二組代表出生年份
第三組代表出生月份
第四組代表出生省份: 如是非法國出生的, 一概都是99
第五組代表出生地點

那為什麼我會說我要又繼續等? 那就先看看我的卡啦, 你可發現了有什麼問題呢?


 
我一發現就跟J先生說, 為什麼給我變了性。 X-(  

終於又要走一趟 CPAM, 查問一下箇中原因。 職員發現我的社保跟J先生的個人檔案聯在一起, 所以就出現了"1"這個問題啦。 如果我找了工作, 又給僱主這個編號, 那就會有麻煩啦。 職員最後收回了我的卡, 好讓他們再重新做過。 所以我只有繼續等下去啦。

15 則留言:

  1. i think carte vitale pays about 60 percent of medical cost?! other by mutelle?!

    回覆刪除
  2. 嘩!好煩,我地簡單好多

    回覆刪除
  3. 我度係冇相架. 有d無證人士會借人o個張用囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過法蘭西星期X檔案, 有D人仲要夾埋醫生寫處方, 再去買藥攞去賣

      刪除
  4. 回覆
    1. 呢度係咁架, 我四個月就攞到張用唔到既卡已經好叻架啦, 有人一年都唔見

      刪除
  5. 回覆
    1. 我去銀行開戶, 俾哂證件副本D職員, 俾佢地準備文件簽字, 每次都有錯, 我只係為左簽個名總共行左三次, 你就知佢地做野有幾準確啦

      刪除
  6. 大小豆姑媽在vitale工作,好遊閒。。。。。有錯都在所難免。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 連 countercheck 都唔做, 你都真係無佢辦法

      刪除
  7. 要欣賞香港係呢方面的效率

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港而家有服務承諾架
      J先生朋友都算係公家工作, 佢有次話佢做一個快勞十分鐘就攪掂, 但係因為佢地出名既bureaucratic, 個快勞就會遊去上級攪一輪先至放行, 所以要咁耐囉

      刪除