2014年3月8日 星期六

陽光下的孩子

近來幾天都陽光普照, 狗哥跟少爺二號都愛在屋外來個日光浴。



今天二號給我帶來了有"驚"無"喜"。 我看見天氣晴朗, 就把通往屋外的門打開, 好讓狗哥隨心進出。 我就走去洗碗。 之後我就看見二號回來了, 還帶來他的戰利品米奇。 我起初不以為然, 只見他在客廳來來回回, 在搜索一些東西, 突然竟給我看到了米奇的蹤影, 嚇得我眼冒金星。 我們最後發現米奇死於浴室。 幸好有J先生把它打包收場。

事實上, 這不是二號第一次給我們帶回戰利品來邀功, 之前他口含著另一米奇回來, 在他想走進來時, 給我們發現了, 立即制止。這次我一時大意, 就給他嚇破膽了。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 今日都係好陽光, 之前一直都天陰陰, 而家我明白點解老外咁鐘意陽光

      刪除
  2. 少爺二號不把那隻米奇弄得血肉模糊來嚇你,已是對你很感恩的了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次個隻已經C左, 今次個隻就垂死掙扎, 佢都算錫我啦

      刪除
  3. 你本身驚唔驚米奇?慢慢可能會唔驚啦

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 隻米奇入屋時仲會郁架, 係咪嚇C我

      刪除
  5. 回覆
    1. 無啦, 最好笑係佢仲係客廳搵緊時, 米奇已經重傷閃左入浴室, 佢都唔發現, 最後佢攰得滯就大覺瞓

      刪除
  6. 唔好講笑,拎隻米奇入屋,我一定唔放過佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之後就大覺瞓, 我地就收拾殘局

      刪除
  7. 使我想起雞蛋仔咀角露出一隻蟑螂腳的恐怖畫面啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有次都見佢捉虫呀, 之後隻虫唔見左, 我估係同一命運

      刪除