2014年3月24日 星期一

街頭戰士??

有隻貓兒不在花園曬太陽, 反而走上街頭, 難道是為了爭取貓福利?


我在 YouTube 看完這片段後, 十分慶幸二號還未練成忍者大法, 否則我家永無寧日。 =D



11 則留言:

  1. 二號可能喜歡躺在曬熱了的石屎地上曬太陽!
    YouTube 那段片裡的貓貓都身手不凡「好勁」,可能經過「特技」加工!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D身手可能經過長期訓練, 小朋友唔好學, 哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 呢頭唔算多車, 不過大家出入都要小心, 個個鄰居D貓好自由

      刪除
  3. 生在你區的貓幸福得多,享有自由度之余,不需擔心安危

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地揸車都要小心, 佢地自由自在行出行入, 都驚撞倒佢地呀

      刪除
  4. 一定係你對佢哋啦. 如果唔係都唔上街啦. kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對照顧佢地既情況好滿意, 佢地上街係佢地唔識貨, 呵呵

      刪除
  5. 我都唸佢喺度哂太陽按摩。

    回覆刪除