2014年3月10日 星期一

Drink a Beer

這陣子天氣開始回暖, 每天都陽光普照, 下午時氣溫都有差不多二十度。 人們都說心情開朗多了。

也是時候把家中的啤酒存貨放進冰箱。


我酒量甚差, 有次在鄰居家喝著他給含18%酒精的啤酒, 過了不久, 我就感到我的胃給燒著了。 我只愛喝 Panach'。 Panach' 只有1.2% 酒精成份, 說穿了就是有氣的檸檬糖水。 有人勸我別多喝, 否則後果自負。 那他愛喝啤酒, 就沒問題嗎? 這不就是雙重標準?


在陽光下, 喝著 Panach', 看著毛孩們, 真的是一件樂事。


14 則留言:

  1. 我也是不能飲任何酒精飲品, 慳番唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我唔可以係強國台灣行走漿糊 ^^

      刪除
  2. 吓?依家有成廿度咁暖呀?香港都冇咁暖丫
    我想問下8月底9月平均有幾多度架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊年夏天天氣唔係好好, 仲成日落雨, 今年會熱掛

      刪除
  3. 今年真係好暖,上年呢段時間仲好凍架。
    酒精飲品我都唔好,但呢度咁多口味,成日覺得有點嘥咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. D人成日話可以練番黎, 我驚我未練好就成日胃痛呀

      刪除
  4. 我哋琴日都有成18度, 可以著T Shirt添, 好耐無試過可以成個下晝開住露台度門, 兩個兔地不知幾enjoy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日新聞話有成廿一度, D陽光真係幾刺熱呀, D貓貓狗狗都要出去嘆一陣, 見佢地都開心呢

      刪除
    2. 香港今日得14度,氣溫低過法國同瑞士,重連日天陰兼好鬼死大風添。

      記唔記得7仔有隻黑加侖子味樽裝甜啤酒diamond black?超易入口但酒精含量有4.7%,用嚟灌醉女生簡直一流! :D

      刪除
    3. 見過無飲過, 之前有人芝華士溝綠茶, 都係話易入口, 又易醉

      刪除
  5. 有廿度咁暖?! 舊年呢個時候仲落雪.

    回覆刪除
  6. 睇見你啲陽光,好羡慕啊。

    回覆刪除