2014年3月7日 星期五

Mettez du rouge

Mettez du rouge 這個活動在二月中已經開始, 呼籲男人在三八婦女節前上傳一張自己塗上口紅的照片。 而這張照片背後的意義是, 要承諾有一位女性在他們跟前受到侵犯, 他們會出手保護她。

根據 Mettez du rouge 的網頁, 在法國每日就有二百五十位女性遭強暴, 即是每六分鐘就有一宗性罪案, 數字都很是嚇人。 我再在網上找一些資料來看, 這些性侵的案件中, 絕大部分的受害人都認識施暴者, 而其中的三分之一都是受伴侶施暴。



這個活動已經是第二年進行, 今年也有些名人參與, 我認識的有 Patrick Bruel 跟 Vincent Cassel。



有些女性主義者批評這活動把女性形象定型。 女性就是要塗口紅、穿高跟鞋嗎? 。 當然亦有人覺得這活動「有姿勢, 無實際」, 質疑成效會有多少。 他們認為如何令男人懂得尊重女性, 不把她們當成一件物品才是最重要。 


15 則留言:

  1. typical French -- 'too much fish' -- in Chinese ;)

    回覆刪除
  2. 一日二百幾單?真係好多喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾嚇人呀, 不過家暴數字仲得人驚

      刪除
  3. 回覆
    1. 所以唔好以為法國好浪漫, 佢地家暴既數未仲恐怖

      刪除
  4. 性罪案呢度新聞唔多,可能唔多發生

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度呢D新聞都唔多架, 起初我都唔知數字咁驚人

      刪除
  5. 唔駛男人保護,只要男人唔好蝦女人就夠嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度社會男女都唔係好平等架咋, 有D男人都仲幾大男人呢, 有D植端既例子, 真係當女人係物件咁既咋

      刪除
  6. https://www.youtube.com/watch?v=yaJnd6Dyco0

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排有呢套法文片上, 我D鄰居話好好睇

      刪除
  7. i know that was shown in yau ma tei cinema
    but too busy and missed it

    回覆刪除