2014年3月25日 星期二

平衡心理

曾經在上蛋糕課時跟導師談到, 西洋家庭做的蛋糕跟香港學做的不大一樣。 我在香港吃到的大多是比較鬆軟, 有彈性。 鄰居們做的蛋糕都是結結實實。 那時導師說: 「洋人吃蛋糕, 都是來填肚子。」 答案玄之又玄。

我在這裡也入鄉隨俗, 做的蛋糕都是紮實緊密, 這香蕉蛋糕也不例外。 一片香蕉蛋糕跟一杯黑咖啡, 我的美好一天由此開始。 吃著蛋糕, 自我陶醉說, 我做的香蕉蛋糕比兜巴星跟太平洋好吃十倍。 友人說得對, 自我感覺良好最重要。



吃完了個重量級的早餐, 便做了個輕量級的紅腰豆粟米吞拿魚三文治作午餐, 平衡一下心理。



20 則留言:

  1. 我都好自我陶醉, 出邊d o野唔夠我d好食.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日係呢度講, 我整既炒飯好過呢度附近中國餐館架, 呵呵

      刪除
    2. 中國餐館o個d把鬼啦!!

      刪除
    3. 有次我同鄰居聯誼, 講起呢度附近個間中國野, 我本來想話佢把鬼, 我未講, 鄰居就狂話間野好味, 我當時好彩無口快快, 唔係就.......

      刪除
  2. 我唔係自我陶醉, 出邊d 嘢真係唔多好食.....

    回覆刪除
  3. 我有時吃junk food來平衝心理, 不夠健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 係香港最like食一舊粉既燒賣

      刪除
  4. 我覺得跟西人學蛋糕會比香港學個d甜道會甜好多

    回覆刪除
  5. 我同意你老師的說法。洋人喜歡食實的的蛋糕。因為我的同事不喜歡吃我做的雪芳蛋糕。親戚們就十分鍾意。

    回覆刪除
  6. 你那個導師說得對啊,用來填肚子的蛋糕要結實,才能在吃相同體積蛋糕時有多些麵粉落肚。因此港式的富彈性鬆軟蛋糕,若只吃一兩件是吃不飽的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時係香港買到既, 食落似食左陣風咁

      刪除
  7. 一杯架啡,一件蛋糕,簡單都可以好美好。

    回覆刪除
  8. 老師講𩡁啱,西人的蛋糕真係不懂欣賞

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地自家整既多數都結實, 唔係鬆軟個隻

      刪除